Spørgsmål, produktdiskussioner
15 svar
3 beskeder
vanessa
Hej, kan vi have 2 dværgkaniner inde i dette bur, og kan de komme ud af buret foran for at gå rundt i huset?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Der er en eksisterende dør i facaden, det er nok at planlægge en bro, så de kan gå ned. Med venlig hilsen, Teamet Zoomalia
1 beskeder
estelle
Hej,Er der en risiko for, at kaninen vil beskadige træstrukturerne?Med venlig hilsen,
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Træet, der bruges til dette bur, er hårdt og lidt attraktivt for gnavere. Hvis din kanin har det, den skal bruge for at tilfredsstille sit behov for at gnave, burde den ikke gnave i træet på buret. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
1 beskeder
tania
Hej, websitet informerer mig om, at dette produkt er "midlertidigt utilgængeligt". Tror du, at det vil blive leveret, og at det vil være til salg igen? Tak for dit svar.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette produkt er ved at blive genopfyldt hos vores leverandør. Det vil være tilgængeligt inden for en uge. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet

9 beskeder
isabelle
Ville denne bur være egnet til en fransk vædder kanin? Tak for dit svar
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne bur er helt passende til en dværgvædderkanin. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
1 beskeder
olivia
Hej, Ville dette bur være egnet til 2 dværgkaniner? I betragtning af, at de altid er fri (bare for at sætte mad og kuld). Er buret på lager? venlig hilsen!
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Ja, dette bur vil være egnet til 2 dværgkaniner. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
2 beskeder
cindy
Hallo, hvis jeg bestiller dette bur i morgen, vil det blive leveret til min adresse før den 23. december? I god stand? Hvordan vil kassen se ud? Tak for dit hurtige svar, farvel :)
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Som angivet på produktarket er produktet ikke på lager, så du vil ikke kunne modtage det til jul. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
2 beskeder
cindy
"Hej, jeg har en hunkan kanin, og jeg vil gerne vide, hvilken størrelse bur jeg skal vælge?"
11381 beskeder
zoomalia
Hej, En længde på 120 cm virker helt passende for en enkelt hunkanins. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia