Spørgsmål, produktdiskussioner Boîte de transport rongeurs ALADINO

23 svar
noemie
1 beskeder
noemie
hej, hvilken størrelse anbefaler du til transport af 2 mus? Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Ref. 2849, størrelse SMALL, vil passe. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Sandrine
1 beskeder
sandrine
kan vi vælge farven samt modellen på dette transportbur? Tak
Violette
1 beskeder
violette
Hej, hvilken størrelse skal man vælge til en dværgvedderkanin? På forhånd tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Alt afhænger af størrelsen på din dværg kanin vædder. Vi anbefaler, at du vælger mellem medium eller large afhængigt af dit dyrs størrelse.
Med venlig hilsen,
Christelle fra Zoomalia
Jenny
3 beskeder
jenny
Hej, hvis jeg bestiller en nu, vil jeg så få den gamle eller den nye bur? Er den også egnet til kaniner?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Lige nu er det den nye version. Dette bur er velegnet til kaniner. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
mael
1 beskeder
mael
Hej, jeg vil gerne have dette bur, men leveringen koster 19 euro. Er det muligt at få det leveret gratis? Venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du finder vores leveringsbetingelser nedenfor: https://www.zoomalia.com/information/avantage/ Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
Alexandre
2 beskeder
alexandre
Hej, hvilken størrelse har en koreansk jordegern? Med venlig hilsen,
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi kan anbefale den største, så han kan føle sig godt tilpas og have den nødvendige plads til sin hale. Med venlig hilsen, Holdet Zoomalia
Alexandre
2 beskeder
alexandre
Hej, hvad er størrelsen på en koreansk egern? Med venlig hilsen,
Monique
1 beskeder
monique
Hej, hvilken størrelse for en dværgkanin, der er cirka 30 cm lang og 16 cm bred.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, vi kan anbefale størrelsen Large. Venlig hilsen, Zoomalia teamet
jean-marc
1 beskeder
jean-marc
Hej, Jeg har 2 ørkenrotter. Hvilken størrelse skal jeg vælge mellem disse tre?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, mediumet bør være passende til dine ørkenrotter. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Sandra
8 beskeder
sandra
Hej, hvilke af disse tre størrelser passer til en hamster
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Størrelsen SMALL passer til dyr som mus, hamstere, ørkenrotter og små rotter. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Emilie
2 beskeder
emilie
Hej, hvilken størrelse skal jeg vælge til en voksen rotte? Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, For din dyrevelfærd kan du overveje den store model. Venlig hilsen, Team Zoomalia

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre