Spørgsmål, produktdiskussioner Exo Terra Ampoule UVB 100 Tropisk klima (Tidligere Repti Glo 5.0)
100% kunder
anbefaler dette produkt
74 svar
7 beskeder
emi
Hej, med den faktiske UVB-måling på 195mn ved 20 cm fra denne type pære, hvorfor hævde 'Den er velegnet til krybdyr som skildpadder' - når dette, bortset fra nogle akvatiske kødædende skildpadder som Sternotherus, ikke er sandt? Produktet er velegnet til skovlevende krybdyr, ok, til nataktive, tropiske gekkoer, men bestemt ikke til alle skildpadder (og slet ikke terrestriske, der har brug for mindst 10 gange mere i emission)
1 beskeder
brigitte
Hej, jeg har to unge Hermann skildpadder. Jeg har købt en sunshine shower UVA 60 watt pære fra jer. Skal jeg tilføje en UVB-pære, og i så fald, hvilken?
3 beskeder
matthieu
hej, jeg havde en reptiglo 5.0 76 cm neonlampe på 25w til at lyse min pelomedusa skildpadde op. Kan din pære erstatte den? eller skal jeg bruge flere? eller en anden pære? tak og god dag mattieu
1 beskeder
maxime
God aften, er denne lampe på 26W tilstrækkelig til mine to unge ocadia sinensis?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Lampens effekt skal vælges afhængigt af terrariets størrelse. Venlig hilsen, Zoomalia-teamet
3 beskeder
lionel
Hej, passer denne pære til Exo Terra lysskærm? Tak, venlig hilsen
1 beskeder
vanessa
Hej, jeg har et terrarium på 45x45x60 til at huse en Phelsuma laticauda. Jeg vil installere en lampeudrustning med 2 pærer. Skal jeg vælge 2 pærer af 13W (en UV + en dagslys) eller 2 af 25W? Skal der suppleres med en varmelampe? Min hovedstue er opvarmet til cirka 20°C.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, En UV-lampe og en varme lampe vil være passende. Vi anbefaler brugen af en termostat for at sikre, at dag- og nattemperaturerne forbliver korrekte og at det varme punkt også forbliver ved den rette temperatur. Med venlig hilsen Zoomalia teamet
18 beskeder
oria
Hej, kan denne 26 Watt pære placeres på Exo Terra's Compact Top belysningsgalleri ?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Ja, du kan bruge denne pære. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
joaquim
Hej, kan jeg kombinere denne pære med en Exo Terra Reptile Vision pære i et terrarium, der er 60 cm højt, til en Hermann's skildpadde baby, eller vil lyset være for intenst med begge pærer? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du kan kombinere de 2 pærer uden problemer, da de er komplementære. Du skal tage den maksimale effekt. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
2 beskeder
christopher
god aften, jeg har lige anskaffet mig en steppetortue (en 5 cm baby) og jeg vil gerne vide om denne lampe (25 watt) passer til den? venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne pære er ikke stærk nok. For at opnå ca. 30W/cm2 af UVB, skal du vælge REPTILE UBV 200 26W pæren (ref 43441). Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
sylvie
Hej, kan du fortælle mig, om denne pære vil passe til to voksne Florida-skildpadder, og hvilken styrke jeg skal vælge, hvis jeg placerer pæren mellem 30 og 40 cm fra stranden. Med venlig hilsen Sylvie
1 beskeder
aurélie
Hej, vedrørende en skildpadde i et akvaterrarium på 100 cm, vil en pære på enten 13 watt eller 26 watt fungere. Med hensyn til det opvarmede hjørne, ville en varmelampe på 50 watt være tilstrækkelig. Tak på forhånd.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Størrelsen på terrariet er mindre vigtig, det, der tæller, er højden, hvor pæren er placeret i forhold til skildpadden. Det samme gælder for varmepæren; jo højere pæren er placeret, desto mindre varme producerer den. Du kan konsultere belysningsguiden på hjemmesiden www.exo-terra.com Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet
1 beskeder
marc
Hej, jeg har et terrarium på 65*40 til en Hermann-skildpadde. Er denne pære tilstrækkelig, eller skal den kombineres med en intensiv basking spot-pære fra Exo Terra? Tak på forhånd.
1 beskeder
jeremy
hej er disse pærer dækket af garanti? med venlig hilsen
1 beskeder
morgane
Hej,Er denne lampe egnet til planter, såsom sukkulenter? Tak,Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hello, For your plants, we recommend this type of bulb: https://www.zoomalia.com/animalerie/ampoule-fluorescente-repti-glo-2-0-a-lumiere-du-jour-p-582.html Best regards, The Zoomalia Team
1 beskeder
marine
Hej, jeg har en pelomedusa-skildpadde. Ville denne model af UV-lampe være egnet? Jeg har allerede en varmelampe og ville gerne vide, om I har en, der fungerer som 2-i-1, og som ville passe til min skildpadde. På forhånd tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne lampe vil være passende til din skildpadde. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
2 beskeder
vincent
Hej, jeg har et gitterterrarie på 130*90*60 til at huse en kamæleon med hjelm. Passer denne pære til det? Tak på forhånd.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne pære er egnet (vælg en effekt på 26W). Du kan downloade belysningsguiden for at finde den rigtige pære på www.exo-terra.com Venlig hilsen, Holdet Zoomalia
1 beskeder
gregory
Hej, jeg vil bare gerne vide, om I sælger den version, der er på billedet (repti glo 5.0 26W, gammel version), eller den nye version, der erstatter den? "Reptile UVB100 25W". Tak på forhånd
1 beskeder
véronique
Hej, Skal denne lampe placeres på samme niveau som den anden lampe? På forhånd tak for dit svar
11381 beskeder
zoomalia
Hello, Det er op til dig at vurdere afstanden mellem lampen og dit kæledyr afhængigt af den temperatur, du ønsker at opnå i dit varmeområde. Vi anbefaler, at du anskaffer dig en termostat. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
1 beskeder
cloe
god aften, jeg har to unge Hermann-skildpadder. i et terrarium på 100/30/40 hvor mange watt skal jeg bruge.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Alt afhænger af opsætningen og den installerede enhed, jo mere diffust lyset er, desto stærkere skal det være. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
2 beskeder
marie
Tak for dit svar. Har du pærer, der gør begge dele? Tak!
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Nej, du skal bruge to forskellige pærer. Venlig hilsen, Christelle fra Zoomalia
1 beskeder
julien
Hej, udsender pæren UV-A-stråler? Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Som angivet i produktbladets beskrivelse, udsender denne pære UVB og UVA. Med venlig hilsen, Christelle fra Zoomalia

4 beskeder
sindy
Hej, ville denne pære være egnet til to unge Hermann-skildpadder?
1 beskeder
teddy
Hej, til en landskildpadde i et terrarium på 100x50x25 cm, er en 13W pære tilstrækkelig? Tak
1 beskeder
angeline
Hej,Er denne pære egnet til en juvenile landskildpadde, der bor i et Exo Terra terrarium 45/45/45? I bekræftende fald, 13 eller 26 W?tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne pære passer, vi kan rådgive dig om 13W. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
3 beskeder
tiffany
Hej, jeg har en Herman skildpadde med en infrarød lampe, men jeg leder efter en lampe, som kan give den UVB-lys. Ville denne pære kunne passe? Tak
8 beskeder
véronique
En exo terra lampe med 3 fatninger og en anden med 4 fatninger
11381 beskeder
zoomalia
Hej, kan du omformulere dit spørgsmål? Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
5 beskeder
gaelle
Hej, spreder en UVB-lampe sig under vandet?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Her er et forum, der eventuelt kan hjælpe dig med dette spørgsmål: https://www.tortueforum.com/t19092p15-uvb-pour-pelomedusa-subrufa. Venlig hilsen, Zoomalia-holdet
1 beskeder
cathy
hej jeg har et terrarium på 30*30*45 til landhermitkrebs. hvilken styrke skal jeg tage? venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, En pære på 26W burde være tilstrækkelig. Med venlig hilsen, Zoomalia holdet
1 beskeder
noémie
Hallo, hvis jeg køber denne lampe, passerer den på enhver overflade (skrivebord,...) ? Tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Venligst præciser dit spørgsmål, hvad mener du med alle medier? Med venlig hilsen, Teamet Zoomalia
13 beskeder
titi
Er denne lampe egnet til et terrarium på 90 cm for en konge python?
1 beskeder
virginia
Hej, jeg har en maurisk skildpadde, og jeg vil gerne vide, om jeg skal bruge denne type pære til terrariet, og om den er kompatibel med lampestøtten 'Glow Light Max' med klemmen (skal jeg vælge diameteren 14 eller 21 cm)? Mange tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne pære skulle i princippet passe, og glow light-holderen passer faktisk (de 14 cm skulle være tilstrækkelige). Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet

18 beskeder
christophe
mit terrarium er 80/80/50, behovet for en 5.0 pære til en kamæleon, men enten 13 watt eller 26 watt, jeg har kamæleonen lille
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler en 26 watt. Venlig hilsen, teamet Zoomalia
3 beskeder
arthur
kan den opvarme korrekt og levere tilstrækkelig UV til en Pogona? Skal jeg bruge den til begge eller skal jeg vælge denne pære og bruge en varme pære?
11381 beskeder
zoomalia
Hej,Du skal bruge en varmepære + UVB.Venlig hilsen,Teamet hos Zoomalia