Spørgsmål, produktdiskussioner Skål til vand i harpiks Exo Terra Water Dish

100% kunder

anbefaler dette produkt

21 svar
Moi
3 beskeder
moi
God aften, jeg har en boa på 2 m, passer en skål på 17 cm dybde til den? Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du skal tage den største størrelse. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
350294
2 beskeder
350294
Hvilken størrelse skal der tages, så en Pantherophis guttatus kan være der fuldstændigt?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det afhænger af længden på din slange, størrelsen XL virker som et minimum, men det er svært at rådgive dig præcist. Hvis du kender længden på dit krybdyr, kan du kontrollere det med de foreslåede størrelser. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
Pierre
1 beskeder
pierre
Hej, vedrørende Water Dish, hvilken reference i jeres butik svarer til reference 2803 Exo Terra? Tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette er reference 1861. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
Savannah
4 beskeder
savannah
Hej, vil det være passende for en kongepython, når den er voksen? Tak for dit svar.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, denne skål kunne være passende, hvis du vælger den største størrelse. Med venlig hilsen, Mary fra Zoomalia
Yann
4 beskeder
yann
Hej, er XL den største størrelse? Har I ikke noget større, for det er til min hunboa (BCI), og jeg er bange for, at det i længden bliver for småt... tak, venlig hilsen Yann
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Ja, XL er den største. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
christophe
2 beskeder
christophe
Hej, jeg har lige bestilt en skål på 10x10x3, og jeg har lige modtaget en skål (inklusive alt) der måler 7x8.5x2.7. Hvor er problemet? Venlig hilsen.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne skål er et kvadrat, der måler 10 x 10 cm i diagonal og har en ca. tykkelse på 3 cm. Med venlig hilsen, Teamet på Zoomalia
katia
9 beskeder
katia
Hej, passer vandskålen på 4,90 euro til en leopardgecko? På forhånd tak. Med venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne skål skulle passe til dine gekkoer. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Titi
13 beskeder
titi
Kan vandfisken XL exoterra anvendes til en voksen kongepython.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Ja, størrelsen XL burde passe til din krybdyr. Med venlig hilsen, Zoomalias team
Franck
1 beskeder
franck
Hvilke billeder svarer til størrelsen XL/PT 2801-02-03-04? Har du modeller med en ret vinkel til at placere i hjørnerne af terrasser? Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hello, Regarding the XL model, it is photo 2804. We do not have an angled bowl at the moment. Sincerely, The Zoomalia team
jacky
1 beskeder
jacky
Er der ikke en ombytning mellem størrelsen L og XL? Tak fordi du svarede på min ordre.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
HejDer er faktisk sket en forveksling, vi retter derfor produktarket. Du vil modtage den større model til den pris, der var angivet ved din bestilling.Med venlig hilsen,Zoomalia teamet

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre