Spørgsmål, produktdiskussioner Lampe chauffante Intense Basking Spot Exo-terra

30 svar
Huu Duc
1 beskeder
huu duc
Hej, kan jeg bruge denne pære med "Support de lampe en Céramique Reptil'us", som også sælges af jer? Tak!
Julie
3 beskeder
julie
Hej, jeg har en keramisk lampesokkel, men jeg er ikke sikker på, om det er af mærket Exo Terra. Hvis det ikke er tilfældet, ved I så, om denne pære stadig vil passe? Mange tak på forhånd
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, For optimal funktion af pæren anbefales det at installere den på en Exo Terra-holder. Vi kan anbefale Glow Light holderen. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
marie
3 beskeder
marie
Hej, hvad kan jeg bruge som underlag til en baby landskildpadde i et terrarium? Tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det er nødvendigt med en GLO LIGHT holder (ref 2050 og 2051), men vær opmærksom på, at denne pære ikke udsender UVB! Din skildpadde har absolut brug for UVB. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
helene
3 beskeder
helene
Hej, vi har lige fået en Horsfieldii skildpadde på omkring 5 år, kan denne pære bruges til sit terrarium, eller hvad har vi brug for eller ud over dette? Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne pære passer, du kan forbinde den med denne type pære: https://www.zoomalia.com/animalerie/ampoule-fluorescente-repti-glo-2-0-a-lumiere-du-jour-p-582.html Med venlig hilsen Zoomalia teamet
Marie-Laure
4 beskeder
marie-laure
Hej! Jeg har en pelomedusa skildpadde, og jeg har købt en lampe fra Exo-Terra, "Reptile UVB 100", i troen på at den ville varme stranden i mit terrarium. Desværre varmer den ikke nok, og mine skildpadder kommer ikke op af vandet. Ville denne pære være egnet (i 50 eller 75 W)? Hvis ja, skal jeg kombinere den med "UVB 100"? Tak på forhånd for dit svar.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du kan selvfølgelig kombinere en DAYLIGHT BASKING SPOT pære med din TURTLE UV-B pære. Venlig hilsen, Madeline fra Zoomalia
Cyril
3 beskeder
cyril
Hej, jeg leder efter en varmepære til at opvarme et terrarie på 60/45/45 for en leopardgekko. Kan du hjælpe mig? Jeg har også brug for 3 pærer til min exo terra gallerilampe, der er 60 cm lang. På forhånd tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du kan bruge en DAYLIGHT BASKING SPOT pære (SUN GLO pæren findes ikke længere, det er nu to år siden). Den skal tilsluttes en lampeholder GLO LIGHT (PT2052 –PT2054). Hvad angår belysningen med din COMPACT-TOP armatur, vil du bruge REPTILE VISION og NATURAL LIGHT pærer på 13 eller 26W. Med venlig hilsen, Madeline fra Zoomalia
Thibault
1 beskeder
thibault
Hej, jeg har et terrarium, der måler 1,20 x 60 x 60 cm, og jeg vil gerne vide, hvilken styrke UV- og varmepærer, som Sunglo-stilen, jeg skal installere til min Pogona? Tak på forhånd for dit svar. Med venlig hilsen Tib
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne pære giver ikke UVB, men afgiver varme. Med venlig hilsen Zoomalia-teamet
Lucas
3 beskeder
lucas
Hvad er forskellen med en intens basking spot af samme mærke?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette er den samme model med ny emballage, men med en effekt på 25W. https://www.zoomalia.com/animalerie/intense-b-spot-25w-chaleur-p-18971.html Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
Jonas
2 beskeder
jonas
Hej, jeg ønsker en temperatur på 28°C på det varme punkt i et terrarium på 60x45x45 om dagen og 22°C om natten. Jeg overvejede at tænde denne pære 12 timer om dagen for at opnå lys og varme, og tilføje en varmemåtte på 16w med termostat som supplement om dagen og som eneste varmekilde om natten. Virker denne installation passende, og hvis ja, hvilken effekt skal jeg vælge, da lampens holder vil blive placeret på risten oven over terrariet?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej,

Din installation ser ud til at være passende, hvis der er en termostat. Vi kan anbefale at bruge 2 lampeholdere med 2 forskellige lamper:
- 1 varmepære om dagen på 75w
- 1 infrarød pære på 50w

Med venlig hilsen,
Mary fra Zoomalia
Guillaume
1 beskeder
guillaume
Hej kan vi sætte den på termostat? Tak, venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Kun varme pærer kan tilsluttes en termostat, som slukker dem, hvis det optimale terrariumtemperatur er nået. Vi anbefaler derfor ikke at tilslutte denne pære til en termostat. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Nicolas
2 beskeder
nicolas
Hej, jeg vil gerne vide, om jeg kan bruge denne pære med Glo Light Maxi 250W 23 x 24 x 17 cm? Er denne 75W pære tilstrækkelig til at opvarme min Floridaskildpaddes (TSE) strand i et 60-liters akvarium? Med venlig hilsen.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Den kan bruges med denne klemklemme.Den 75W burde være tilstrækkelig. Med venlig hilsen, Teamet hos Zoomalia
thibaut
2 beskeder
thibaut
Hej, jeg har et terrarium på 118*50*60, og jeg har bestilt en Sun Glo 75W pære plus en varmesten på 15W. Er det tilstrækkeligt til at opretholde min skægagames trivsel?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Disse to tilknyttede produkter bør være tilstrækkelige for din pogonas velbefindende. Med venlig hilsen Zoomalia-teamet
Alizée
5 beskeder
alizée
kan jeg bruge denne pære til en kornsnok med dual top double + halogen til et terrarium 90*45*60?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du skal snarere tage TO halogenpærer Sun Glo GU10 35W: https://www.zoomalia.com/animalerie/ampoule-halogene-sun-glo-p-578.html Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
nicolas
2 beskeder
nicolas
Hej, jeg er ny inden for krybdyr, især pogona. Jeg skal have en juvenil pogona og et terrarium på 45*45*45 - er det tilstrækkeligt i mellemtiden, indtil jeg får et større? Hvor længe vil der gå, før jeg skal skifte terrariet? Og er en sunglo pære på 75 W tilstrækkelig til opvarmning og lys, eller skal jeg også tilføje en 10.0 pære? Tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler et terrarium på 100 x 50 x 60, da dine mål virker lidt små, og din pogona risikerer at få det trangt. For så vidt angår pærerne, har du brug for en varme lampe til dag og UV-lys. 75 W kan være lidt for lavt, tag en lidt højere. Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre