Spørgsmål, produktdiskussioner Varmemåtte til terrarium Trixie
29 svar

3 beskeder
matthieu
Hej, jeg ville gerne vide om en varmemåtte på 8W med dimensionerne 15/20 cm ville være passende for et terrarium på 30/30/30 cm til vampyrkrabber? Hvilken temperatur kan jeg forvente med denne varmemåtte (i betragtning af at temperaturen i mit hjem om vinteren, foråret eller efteråret ligger på 18/19 grader)? Og sætter den sig selv under terrariet, eller skal den fastgøres med varmebestandigt gråt tape? På forhånd tak for dit svar. Med venlig hilsen, Matthieu
2 beskeder
apolline
TRADUCTION: Hej, Det er til to ørkenrotter i et terrarium på 80X40X50 cmHampeunderlag omtrent 10 cmRumtemperatur 17 grader.Det er for at komme til 20 grader i terrarietHvilket model skal jeg vælge? Skal jeg købe en termostat til lav effekt? Kan jeg placere den under terrariet, så det forbliver fladt? Terrariet er på et træmøbel, skal jeg beskytte træet med noget? Kort sagt, jeg leder efter en varmeplade, der ikke bliver for varm. Tak
1 beskeder
sabine
hej, er der ingen tænd/sluk knap på dette tæppe?
11381 beskeder
zoomalia
Hello, No, there is no on/off button. This mat self-regulates to maintain a constant temperature. Regards, The Zoomalia Team
1 beskeder
catherine
Hej, jeg har allerede sendt dig en besked to gange for at spørge, om den opvarmede måtte kan fungere 24/24 timer og i 21 dage i træk, men jeg har stadig ikke fået svar. Jeg har i dag bestilt et andet produkt hos dig, jeg ville have ønsket at kunne samle ordrerne. Tak for dit svar
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi fraråder den lange brugstid for dette produkt. Venlig hilsen, Teamet Zoomalia
4 beskeder
jenny
God aften, jeg har et terrarium på 30x30x45 cm, hvor temperaturen er 25°C. Jeg har tre varme tæpper udenpå, men mangler stadig 5°C. Vil den lille kunne være nok?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det ville faktisk være nok med den mindre, selvom det ville være bedre at have kun én, så varmen er jævnt fordelt overalt.
Med venlig hilsen,
Zoomalia teamet
Med venlig hilsen,
Zoomalia teamet
1 beskeder
clement
Hej, jeg overvejer at købe Exo Terra terrariet 90x45x45, men jeg ved ikke, hvilken varmepude der ville være passende for at opnå en temperatur på 30 til 32°C på det varme punkt. TAK
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Desværre er det ikke muligt at besvare dette spørgsmål uden at vide typen af underlag, dets densitet og dets højde. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
3 beskeder
michel
Hej, jeg vil gerne vide, hvilken temperatur jeg kunne opnå med tæppet på 32w, og om det er muligt at bruge det i loftet til et tropisk terrarium i OSB? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det er meget svært at svare præcist på dette spørgsmål uden først at have foretaget tests. (det afhænger af størrelsen på din bolig, fugtighedsgraden osv.) Et varmetæppe skal placeres under terrariet eller indeni, men er ikke designet til at blive brugt i loftet. Med venlig hilsen, Christelle fra Zoomalia
1 beskeder
annick
Hej, hvad angår isolering og risikoen for hvalpe, der bider? Med venlig hilsen.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne artikel anbefales ikke til at opvarme hunde. Den er kun beregnet til terrarier. Venlig hilsen, Christelle fra Zoomalia
1 beskeder
giovanni
Hej kan jeg sætte den indeni med substrat bøgspåner ovenpå tak
11381 beskeder
zoomalia
Dette produkt kan placeres både udenfor (under terrariet) og inde i terrariet. Det skal dækkes med et substrat, så dyret ikke kommer i direkte kontakt med måtten. Med venlig hilsen, Christelle fra Zoomalia

2 beskeder
aurelie
BSR, kan vi sætte det indenfor?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Som angivet i produktbeskrivelsen kan denne vare placeres inde i eller under dit terrarium. Med venlig hilsen, Christelle fra Zoomalia
1 beskeder
vvv
Hej, kan vi bringe ham i direkte kontakt med et dæksel? Tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, For at undgå potentiel brandfare anbefaler vi, at dette tæppe ikke anvendes i direkte kontakt med et tæppe eller andet stof. Venlig hilsen, Christelle fra Zoomalia
1 beskeder
julien
Et tæppe på 20x45 til et terrarium, der er 45 cm dybt, vil det passe, hvis jeg har en exoterra dekoration, der reducerer dybden en smule?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, det burde passe, men risikerer faktisk at være lidt for småt. Med venlig hilsen, Team Zoomalia

3 beskeder
lénaïc
Hej, Jeg har for nylig erhvervet mig en varmepude af denne type, i den anden størrelse, og selvom jeg har tilsluttet den (med eller uden termostat), varmer den knap, forbliver lunken, eller endda næsten kold. Hvor kommer det fra? Hvordan kan jeg bruge det til at opvarme mit terrarium i henhold til min fremtidige lampropeltis behov? Tak for dit hurtige svar.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Varmepuden er et ekstra tilbehør i et terrarium til at varme det op. Det er nødvendigt at bruge et isolerende substrat, såsom bøgetræsspåner, som vil holde på varmen, der frigives af varmepuden, og bruge en varmepære for at opnå den anbefalede temperatur til dit dyr. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet.

1 beskeder
sonia
Hej, jeg planlægger snart at købe et tæppe i størrelsen 45/20 cm for at dække en tredjedel af overfladen i mit terrarium, der er 70 cm, til min juvenile kongepython. Ville det passe? Tak på forhånd.