VILDKANIN

joelle
4 beskeder
joelle
Vi har adopteret en vild kanin, og vi vil gerne have en pæn indhegning eller hus passende til den, men alt skal være i metal, da den gnaver i træ. Jeg kan ikke finde noget, der passer til mine ønsker, kan du give mig et råd, tak. På forhånd tak for svaret. JOELLE.
Sandra
261 beskeder
sandra

Hej Joelle,

Du har metalindhegninger i kategorien gnavere, kaninbur og indhegninger. De passer ikke til dig?

Så er det sandt, at på hjemmesiden er alle burene af træ.

Hvordan fandt du din kanin?

Vi ses snart!

joelle
4 beskeder
joelle
Først og fremmest tak Sandra for dit svar. Disse indhegninger passer mig fint, men derudover har jeg brug for en række til at forhindre flugt, for vores Sirop er virkelig en snedig en. Lige nu er han i en indhegning, hvor jeg har fordoblet bunden af ​​gitteret, så han ikke slipper væk. Vi fik ham, da han var meget lille, det var vores Westie, Victorine, der fangede ham i sin hule, og vi beholdt ham, fordi de to hele tiden er sammen og viser kærlighed, men Sirop har alligevel bevaret sin vilde instinkt, og det er kun mig, der kan håndtere ham. Tak Sandra, måske vi ses senere, og har du også kaniner eller andre kæledyr?
joelle
4 beskeder
joelle

Hej Sandra,

TAK for dit svar, det lyder som om du er flink. Jeg leder stadig efter en indhegning til Sirop, og ville høre, om du kunne give mig din mening, hvis det ikke er til besvær. På hjemmesiden "AU PRIX BON.fr" kan du finde modellen "stort bur med bitumentag" til 147 EURO. Hvis vi forstærker bunden med trådnet, som jeg har gjort ved hans indhegning, tror du, at det kunne være passende? For som du ved, om dagen er han udenfor i sin indhegning, men om natten tager vi ham ind, fordi vi har en skov lige foran huset, og jeg vil ikke risikere, at han bliver angrebet af et dyr. Og så omkring natten går Victor til sit bur for at vise os, at det er tid til at tage ham ind. Jeg tror, vi er lidt tossede!!!

Vi ses og tak, Sandra. Hvis du vil, kan jeg sende dig et billede af Sirop og Victor.

joelle
4 beskeder
joelle
HEJ SANDRA, hvis du vil, så prøv at søge under betegnelsen "GRAND CLAPIER AVEC TOIT BITUME". Måske finder du den sådan. Men grin ikke, jeg ved ikke, hvordan man sender et billede på forummet, jeg prøvede i går og jeg tror, jeg er for klodset, men med mail er der ikke noget problem. Jeg skal afsted med Victo for at samle mælkebøtter til Sirop, han elsker dem, jeg ønsker dig en god dag, og glæder mig til at høre fra dig igen. JO

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre