Spørgsmål, produktdiskussioner
9 svar
1 beskeder
jacqueline
Jeg venter på levering af volieren BRIO til et par mellemstore duer. Jeg har allerede en voliere, som jeg erstatter med den, jeg har bestilt hos dig. Er siddepindene stabile nok? På den jeg skifter, er de alle ødelagte, og jeg har erstattet dem med træpinde, der er fastgjort til nettet med en indvendig og udvendig skive samt en (vinge) skrue, der holder dem på plads. Tak for dit svar.
11381 beskeder
zoomalia
Hello, We have not received any feedback regarding issues with these perches, so it is difficult to assess their durability. It depends on the number of birds and the species; indeed, excessive weight can weaken the perch. Best regards, The Zoomalia Team
1 beskeder
mylene
Hej, Er dimensionerne inkluderet taget? Er der et net under taget for at kunne bruge buret uden tag? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette er de udvendige mål med taget. Der er ikke noget net ovenpå. Med venlig hilsen, Teamet Zoomalia
1 beskeder
sandrine
Hej, jeg vil gerne vide, om denne medium voliére er egnet til et par nymfeparakitter? Tak for dit svar. Med venlig hilsen.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dine nymfer vil føle sig meget godt tilpas i dette bur. Med venlig hilsen, Zoomalia Teamet
1 beskeder
jean-marc
er BRIO Maxi volieren tilgængelig?
2 beskeder
sandra
Jeg leder efter et bur til en due, vil den største være tilgængelig? Hvis ja, kunne du venligst oplyse de nøjagtige indre dimensioner? Sandra
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Brio volieren er ikke egnet til en due, den er egnet til små fugle, parakitter og eksotiske fugle. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet