Spørgsmål, produktdiskussioner Flad krybdyrhule

95% kunder

anbefaler dette produkt

15 svar
JEREMY
2 beskeder
jeremy
Hej, jeg har en leopardgekko og jeg spekulerer på, om størrelsen M er tilstrækkelig? Størrelse L er snarere til slanger? Tak på forhånd
Xavier
1 beskeder
xavier
Jeg ved ikke, hvad angår størrelsen, men jeg har bestilt hulen 2 gange, og den ankom 2 gange i stykker...
Jean noel
1 beskeder
jean noel
for størrelse M, vil dette skjulested være tilstrækkeligt for en Leopard Gecko... Men for en landskildpadde er det ikke nødvendigt, da højden hurtigt er utilstrækkelig!
Christel
1 beskeder
christel
Hej, det er meget godt for en gecko, det er bredt, men ikke meget højt. Det er et meget godt produkt. Modstandsdygtigt udendørs, mit er udendørs til min skildpadde, og det har ikke ændret sig.
Laura
3 beskeder
laura
Hej, er den lille model passende for en russisk hamster? Og hvad med en syrisk? Jeg takker dig!
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette produkt er velegnet til en krybdyr, vi fraråder det til gnavere. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Léa
6 beskeder
léa
Når du vælger en størrelse til en kongelig python, er det vigtigt at overveje, hvor meget plads du kan tilbyde, samt slangens potentiale for at vokse i størrelse. En voksen kongelig python kan nå en længde på mellem 1,2 og 1,5 meter, så det er afgørende at vælge et terrarium, der kan rumme slangens endelige størrelse. Som en generel regel bør længden af terrariet være mindst lige så lang som slangen, mens bredden og højden bør være passende for slangens bevægelsesbehov. Overvej desuden, at jo større terrariet er, desto lettere vil det være at opretholde optimale termiske gradienter og skjulesteder for at sikre slangens komfort.
Nicolas
1 beskeder
nicolas
Hej, kan jeg sætte den i et akvarium til en pelomedusa subrufa?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Vi fraråder dig at installere denne hule i dit akvarium, da den ikke er beregnet til at være nedsænket. Med venlig hilsen Zoomalia teamet
julien
1 beskeder
julien
Hej, hvilken størrelse skal man vælge til en leopardgecko? Kan denne grotte bruges til at lave en fugtig boks til denne type firben...Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi rådgiver dig til den største. Med venlig hilsen, Teamet Zoomalia
Admilson
1 beskeder
admilson
Hej, ville denne skjul på 16x7x11 kunne rumme min voksne kornsnog, som er cirka 90 cm lang??
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Den anden størrelse virker lidt mere passende. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre