Spørgsmål, produktdiskussioner Aquarium hvid uden filter Aquatlantis Tortum
16 svar
1 beskeder
véronique
Hej, jeg har installeret mit terrarium, men jeg vil gerne vide, om jeg kan få et glas mod undvigelse til at sætte på den anden side... der er stadig 2 hak en i midten og en større til højre, ellers hvad er de til? Tak skal du have.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det undslippende glas sælges ikke separat. Du kan bruge hakene til at tilføje en speciallavet flugtbeskyttelse. Med venlig hilsen, Teamet hos Zoomalia
1 beskeder
sophie
Hej, er terrariet på 40x20x18 stort nok til en lille vandrute? Eller skal størrelsen ændres, når den vokser? Er der inkluderet dekoration som på billedet? Er der en pære med? Hvad er kapaciteten i liter for dette akvarium? Kan vi sætte et filter i dette akvarium, og hvis ja, hvilket på din side? Tak for dine svar.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Den lille bakke vil være passende for en akvatisk skildpadde, afhængig af arten kan det være nødvendigt at skaffe en større bakke.Lampe, lampestativ og dekorationer er ikke inkluderet, kun stranden er inkluderet.Du kan tilføje et filter, en model til nano-akvarium vil være passelig. Du kan også vælge denne.https://www.zoomalia.com/animalerie/chauffage-speciale-tortue-turtle-heater-50w-p-558.html Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
laurine
Hej. Er dette terrarium egnet til Hermann-skildpadder? Kan vi fjerne stranden? Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Terrariets sand er for lille til en landskildpadde. Dette sæt er bedre egnet til vandskildpadder. Med venlig hilsen, Zoomalias team
1 beskeder
alison
God aften Jeg har skildpadden på 55, den er meget god.. - Men er vi virkelig forpligtet til ikke at overskride den røde linje for vandet? - Er der nok vandhøjde, hvis denne linje overholdes? Jeg har følelsen af, at nej, og at det gør adgangen til stranden vanskelig - Er det nødvendigt at opvarme vandet? - I et par dage har der dannet sig mange hvide bobler over vandet.. Er det en bakterie? Men mit akvarium er udstyret med et filter, og vandet blev skiftet for kun 6 dage siden. . (Boblerne dukkede op 2 til 3 dage efter vandskiftet) Så jeg er bekymret for min skildpadds helbred :-( Tak for dine svar og råd..
11381 beskeder
zoomalia
Hello, The essential thing is to respect the living conditions of your turtle and its species: if the water needs to be at a certain temperature, it is necessary to maintain it and heat if necessary. Regarding the water height, it is recommended by the manufacturer; you can add a little more water if it seems useful. Best regards, The Zoomalia team
1 beskeder
vincent
Hej, jeg har flere spørgsmål, jeg gerne vil stille om mine skildpadder. Jeg vil gerne vide, hvor ofte man skal skifte vandet i akvariet, hvis vi ikke har et filter. Jeg vil gerne vide, om vi kan have to skildpadder i dette akvarium. Jeg vil også vide, om vi kan give vores skildpadder noget andet end pellets at spise. Endelig vil jeg gerne vide, om lyset, der er fastgjort på akvariet, skal være tændt hele dagen. Tak på forhånd. P.s Undskyld for stavefejlene.
5 beskeder
nicolas
Er det nødvendigt at have et akvarium til en skildpadde med filter? Hvad er filtret til?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Filteret er uundværligt for at opretholde rent og iltet vand. Det vil også forhindre dig i at skulle skifte det for ofte, da skildpadder hurtigt kan forurene deres vand. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
aicha
hej, jeg ville vide om alt er inkluderet med (sten, klipper osv.)
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette akvarium er udstyret med en strand med en adgangsrampe samt et delvist glaslåg, der forhindrer flugt. Med venlig hilsen, Teamet hos Zoomalia
7 beskeder
damien
Hejsa, Jeg spekulerede på, om det er nødvendigt at lade lyset og pumpen køre kontinuerligt, eller om man kan slukke dem om natten? På forhånd tak. Damien
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler at udføre en lyscyklus for at sikre komforten for dine skildpadder. Dit filter bør derimod køre uafbrudt. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet