Spørgsmål, produktdiskussioner Substrat Natur af kokosfibre i mursten Exo Terra Coco Husk
20 svar
1 beskeder
lucile
Hej. Ville dette substrat være egnet til en terrestrisk, gravende tarantel? Tak, hav en god dag.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Ja, det vil passe til en trælevende fugleedderkop. Denne er også anbefalet: https://www.zoomalia.com/animalerie/fibres-de-noix-de-coco-p-9453.html Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
maxime
Hej, er dette substrat passende til pogonaer? Fordi jeg kan ikke lide sand overhovedet.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne type substrat anbefales ikke til pogonaer, da de risikerer at indtage det. Brug af sand anbefales kraftigt. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
gwendoline
Hej, kan dette substrat bruges som et supplement til bøgetræsbark for min sulcata-unge? Tak på forhånd.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du kan faktisk give dette substrat til din juvenile sulcata. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
1 beskeder
andre
Er dette kokosnødunderlag egnet til en landskildpadde?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Faktisk er dette substrat meget velegnet til din skildpadde. Med venlig hilsen, Madeline fra Zoomalia

1 beskeder
sebastien
Hej, ville dette substrat være passende for en fedthalemakrel (african fat tail) venligst
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Din gekko vil være glad for at have dette substrat. Venlig hilsen, Madeline fra Zoomalia
13 beskeder
adrien
Hej, hvor mange tasker skal der bruges til en tykkelse på 5 cm på halvdel af et terrarium eco terra (90x45x30). Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hello, For this type of terrarium, you will need 3 bags of 7L of this substrate. Best regards, Christelle from Zoomalia
3 beskeder
aline
Hej, jeg vil gerne vide den reelle kapacitet af tasken, fordi der på tasken står 7 liter, men i beskrivelsen står der 20 liter. Hvilken af de to er korrekt? 7 eller 20 liter, da der er forskel. Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, kapaciteten er faktisk 7 liter. Med venlig hilsen, Frédéric
1 beskeder
sonia
ce produkt er velegnet til et terrarium med to Testudo hermanni skildpadder?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette substrat kan anvendes som strøelse, men for Testudo hermanni er det ideelt at anvende en lidt kompakt pottemuld, der simulerer udendørs jord. Med venlig hilsen, Team Zoomalia