Spørgsmål, produktdiskussioner Reptil'us Solar+ alt-i-én pære til krybdyr og padder

100% kunder

anbefaler dette produkt

3 svar
Fanchon
1 beskeder
fanchon
Hello, Passer denne pære til juvenile landskildpadder, tak? Udsender den UVA UVB og varme? Tak skal du have.
Dylan
2 beskeder
dylan
Hej Zoomalia-team, jeg har en Hermann skildpadde, der er omkring 8 år gammel. Jeg har en lampe, der udsender UVA/UVB 3.0 på 25W, placeret 30 cm højt i et område på ca. 70x50 cm. Skal jeg sænke/hæve lampen, eller er den i den rigtige afstand, og er UVB 3.0 tilstrækkelig? Hvis UVB 3.0 ikke er tilstrækkelig, hvad er UVB-produktionen fra denne pære? Og med 125W-versionen, hvis man tænder lampen fuldt ud, bliver temperaturen for høj; formindsker det UVB-niveauet, hvis man reducerer belysningen og dermed temperaturen?
Emi
7 beskeder
emi
Hej, kan vi få det VIGTIGSTE spektrum, nemlig ved 280 nm? Dit diagram starter ved 380 nm, hvilket er uden interesse. Hvad er Uvb-værdierne målt ved 30 cm i aksen? UVi-indekset ved 30 cm? Uden disse oplysninger: din pære er værdiløs, ingen bevis for Uvb-emission i tilstrækkelig mængde til en krybdyr (og hvilken?). I øvrigt: INGEN PÆRE PASSER TIL ALLE KRYBDYR. At sige det er usandt og farligt. Venlig hilsen,

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre