Spørgsmål, produktdiskussioner Reptil'us Solar+ alt-i-én pære til krybdyr og padder
3 svar
1 beskeder
fanchon
Hello, Passer denne pære til juvenile landskildpadder, tak? Udsender den UVA UVB og varme? Tak skal du have.
2 beskeder
dylan
Hej Zoomalia-team, jeg har en Hermann skildpadde, der er omkring 8 år gammel. Jeg har en lampe, der udsender UVA/UVB 3.0 på 25W, placeret 30 cm højt i et område på ca. 70x50 cm. Skal jeg sænke/hæve lampen, eller er den i den rigtige afstand, og er UVB 3.0 tilstrækkelig? Hvis UVB 3.0 ikke er tilstrækkelig, hvad er UVB-produktionen fra denne pære? Og med 125W-versionen, hvis man tænder lampen fuldt ud, bliver temperaturen for høj; formindsker det UVB-niveauet, hvis man reducerer belysningen og dermed temperaturen?
7 beskeder
emi
Hej, kan vi få det VIGTIGSTE spektrum, nemlig ved 280 nm? Dit diagram starter ved 380 nm, hvilket er uden interesse. Hvad er Uvb-værdierne målt ved 30 cm i aksen? UVi-indekset ved 30 cm? Uden disse oplysninger: din pære er værdiløs, ingen bevis for Uvb-emission i tilstrækkelig mængde til en krybdyr (og hvilken?). I øvrigt: INGEN PÆRE PASSER TIL ALLE KRYBDYR. At sige det er usandt og farligt. Venlig hilsen,