Spørgsmål, produktdiskussioner Naturligt substrat af ekstra fine bøgespåner til formeringskrybdyr Trixie Reptiland

31 svar
STEPHANIE
1 beskeder
stephanie
Hej, ville dette substrat passe til min voksne POGONA? Jeg tænker især på risikoen, hvis den sluger det... Tak.
Maëva
1 beskeder
maëva
Hej, hvilken type substrat anbefaler du til pantherophis guttatus? Jeg er bange for, at bøgetræsspåner er for isolerende til min varmetæppe..
samuel
2 beskeder
samuel
Hej, kan disse bøgespåner passe til sandboer? Anbefaler du ekstra fine eller grovere bøgespåner til kongepythoner?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler, at du vælger det super fine. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
NICOLAS
3 beskeder
nicolas
hej, passer dette substrat til unge græske skildpadder? tak på forhånd for dit svar
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler følgende model: https://www.zoomalia.com/animalerie/copeaux-de-hetre-substrat-naturel-pour-terrarium-pour-nombreuses-especes-de-reptiles-p-22990.html Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet
anthony
1 beskeder
anthony
Er denne kattebakke egnet til min skægagame på 2 og en halv måned, og er den farlig for ham? Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, vi anbefaler snarere denne type produkt: https://www.zoomalia.com/animalerie/substrat-litiere-terrarium-c-881-1.html Med venlig hilsen, Zoomalia Team
Janic
2 beskeder
janic
Hej, jeg kan ikke længere finde Trixie-vermiculiteposen til krybdyr på 5l. Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du vil finde det nedenfor: https://www.zoomalia.com/animalerie/vermiculite-substrat-naturel-d-incubation-p-9460.html Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
Claudine
5 beskeder
claudine
Er bøgespåner velegnet til en Pyton regius?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Ja, disse spåner kan passe til din Pyton regius. Med venlig hilsen, Christelle fra Zoomalia
Anthony
2 beskeder
anthony
Kan slanger grave sig ned i det øde miljø? Ørkenmiljø
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Ja, slanger kan grave sig ned i dette substrat (så længe der er nok af det). Venlig hilsen, Christelle fra Zoomalia
Anthony
2 beskeder
anthony
Hej, kunne disse flis være egnede til gravende dyr?
cedric
1 beskeder
cedric
Hej, er bøgetræspåner egnede til min kornsnog?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, ja disse spåner kan være egnede. Med venlig hilsen, Christelle fra Zoomalia
william
2 beskeder
william
DET ER VEJLEDENDE FOR EN JUVENIL PANTHEROPHIS GUTTATUS
Claire-Marie
2 beskeder
claire-marie
HejEr disse spåner egnede til en lille toårig russisk landskildpadde? Er der risiko for indtagelse?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler snarere lyngjord eller dette substrat: https://www.zoomalia.com/animalerie/humus-naturel-p-9456-c-854.html Med venlig hilsen, Teamet Zoomalia
BOUCHRA
1 beskeder
bouchra
På dansk, bøgetræ flis eller spåner kan bruges i et terrarium, men det er vigtigt at sikre, at materialet er sikkert for landskildpadder. Sørg for, at flisene ikke indeholder skarpe kanter, der kan skade skildpadden, og at de ikke er behandlet med kemikalier, der kan være skadelige. Det er ofte anbefalet at bruge et substrat, der holder på fugten og samtidig tilbyder en god bund for graven. Overvej alternativer som kokosfiber, tilpasset jord eller specielle skildpadde-substrater fra dyrehandleren for at sikre den rette type miljø.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Disse spåner skulle være passende. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
iréne
5 beskeder
iréne
Hej, er bøgespåner for isolerende til en varmepude installeret inde i mit terrarium?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Alt afhænger af tykkelsen af spånerne, rummets temperatur, terrariets størrelse og varmepudens kraft. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
iréne
5 beskeder
iréne
hej, passer dette substrat til majsslanger? tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej,Ja, dette substrat kan passe.Med venlig hilsen,Teamet Zoomalia
Maeva
6 beskeder
maeva
Hej, taler du om lyngjord? Til landskildpadde, men hvor kan man finde det? Venlig hilsen frøken Martin
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du bør som regel kunne finde nogle i havecentre. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
Cipryane
1 beskeder
cipryane
Hej, jeg ønsker at vide, om denne type spåner og også sand kan være velegnet til Roborovski-hamstere?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej,Vi anbefaler, at du i stedet vælger strøelse i kategorien gnavere som hampstrøelse, spåner, majsstrøelse osv.Med venlig hilsen,Zoomalia-teamet

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre