Morelia Metcalfei

Adeline
5 beskeder
adeline
Hej! Jeg vil snart købe en lille metcalfei juvenil, og jeg ville gerne vide, hvordan jeg kan opvarme mit terrarium (exo terra af 60x45x45). Mit problem er, at jeg har en revne på 10 cm i et hjørne, så jeg er ikke så meget for at bruge en varmeplade eller -kabel. Dog vil jeg gerne kunne observere den om natten, så jeg overvejede at sætte en måneskinslampe (opvarmende eller ej, da jeg skal være mellem 22 og 26°). Desuden havde jeg tænkt på at bruge en keramisk lampe, men jeg har læst, at den tørrer luften for meget og varmer mere terrariets volumen i stedet for en zone. Jeg tænker ikke på at tilføje belysning, da rummet er godt oplyst (og også godt opvarmet, men jeg skal stadig opnå en 32° i det varme punkt). Jeg ved, det ikke er den bedste forklaring, men jeg vil heller ikke lave 36 forskellige ordrer! Hvad vil du anbefale til opvarmning og natbelysning til dette terrarium? (meget kort og enkelt!=) Mange tak for dine svar!
céline
38 beskeder
céline

Hej,

Hvis dit terrarium er revnet 10 cm, har du ikke tænkt dig at skifte det? Ellers nytter det ikke meget at købe opvarmning og belysning. Du kan købe et komplet terrarium...

Adeline
5 beskeder
adeline
Øh, nå, den er revnet på halvdelen af glassets tykkelse, den er ny, jeg har aldrig brugt den. Desuden kan revnen mærkes indeni, men ikke udenpå glaspladen. Jeg vil ikke skifte den for det. (Jeg sagde 10 cm, men det er lidt overdrevet!)
Adeline
5 beskeder
adeline
Godt jeg har prøvet at skrabe, og det er ikke en revne, men en sort silikonesnor, men den var så fin, at det føltes som en revne ved berøring. Så der er det .. Hvad anbefaler du som opvarmning så?
Adeline
5 beskeder
adeline
For the lighting setup, yes, I was heading in that direction too! For heating, do you recommend the infrared lamp? (I thought about it as well, but since I wanted to add a small blue LED, I wondered what color it would give me, so that's why. Otherwise, I would pair it with a heating mat, and at night there would only be the mat and the small blue LED). Do you think that would be alright? Thank you for your answers!
céline
38 beskeder
céline

Ah ja, du kan også!!

Gør som du foretrækker til din dekoration

céline
38 beskeder
céline

Ingen bekymringer, vi ses senere

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre