Spørgsmål, produktdiskussioner Gamelle pour krybdyr Trixie Reptiland
7 svar
2 beskeder
lorraine
Hej, hvilken størrelse anbefaler du til en leopard gekko på 9 måneder? Tak på forhånd.
11381 beskeder
zoomalia
Hello, We can recommend item 32460: https://www.zoomalia.com/animalerie/ecuelle-pour-eau-et-nourriture-p-10880.html. However, we advise you to check according to the actual dimensions of your reptile. Best regards, Sandy from Zoomalia

3 beskeder
yohann
Hej, jeg vil gerne vide, hvilken størrelse du ville anbefale til, at min kvindelige kongepython kan bade og drikke fra den? På forhånd tak
2 beskeder
mathias
Hvis dit produkt ikke behager mig, kan jeg så returnere det for at bytte det?
2 beskeder
mathias
hvis jeg ikke kan lide produktet, kan jeg returnere det og bytte det til et andet?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, I henhold til artikel L121-16 i forbrugerloven har køber en frist på 7 dage fra modtagelsesdatoen til at returnere de bestilte varer for egen regning for at få refusion. Køberen skal nødvendigvis informere Zoomalia.com, og retur kan kun ske efter aftale med sidstnævnte og tildeling af et retur nummer, som skal skrives uden undtagelse på emballagen. Produkterne skal nødvendigvis returneres til Zoomalia.com i perfekt videresalgstilstand, i deres oprindelige tilstand (emballage, tilbehør, brugsanvisning…), korrekt forseglede, og ledsaget af fakturaen, der svarer til købet. Hvis produktet indeholder en garantiblanket eller et andet dokument, der skal udfyldes, skal det ikke fyldes ud, for at køberen kan udøve sin fortrydelsesret. Enhver produkt, der er ufuldstændig, beskadiget, ødelagt eller hvis originale emballage er blevet beskadiget, vil hverken blive refunderet eller ombyttet. Personligt tilpassede varer (medaljer osv.) tages hverken tilbage, ombyttes eller refunderes. Returomkostningerne påhviler kunden. Retur hvis køber har nydt godt af gratis forsendelse: - I tilfælde af retur eller afvisning af levering, vil Zoomalia refunder det samlede beløb for ordren minus et beløb, der svarer til forsendelsesomkostningerne og de omkostninger, der påløber til forberedelse af forsendelsen. Køberen erklærer, at de har læst og accepterer denne vigtige klausul uden forbehold. Udøvelsen af fortrydelsesretten vil resultere i køberens valg: - enten en kontant refusion ved re-kredit på det kreditkort, der blev brugt ved den oprindelige ordre eller, i tilfælde af umulighed, med check. - eller tildelingen af en kredit, der kan bruges på Zoomalia.com I begge tilfælde fratrækkes de oprindelige forsendelsesomkostninger. I tilfælde af ombytning med et andet produkt skal nye transportomkostninger betales til Zoomalia.com Med venlig hilsen Zoomalia-teamet