Skildpadde i 15 år
1 svar
1 beskeder
alexandre
Hej, for omkring 15 år siden fik jeg en ferskvandsskildpadde. Nu hvor jeg er flyttet hjemmefra for at arbejde, vil jeg gerne have, at den har det endnu bedre, og jeg har nogle spørgsmål: Den er blevet temmelig stor, og jeg har det indtryk, at den ikke har nok vand til at svømme. Nogle gange svømmer den mod akvariets glas. Skal den have meget plads til at svømme i sin alder? Derudover tager jeg den nogle gange ud i min lejlighed, så den får mere frihed, er det en fejl? Med hensyn til mad prøver jeg at skifte mellem kødfrie og kødholdige måltider, er det godt for den? En dag fortalte en ven mig, at hunner lægger ufrugtbare æg, og at man skulle sætte dem i en sandbakke, er det rigtigt? Det er mange spørgsmål, men jeg vil gerne have, at den ledsager mig i lang tid endnu.
1 beskeder
pascal
Hej, har du modtaget et svar? Min skildpadde er 23 år gammel, og for nylig er den begyndt at lægge æg, så nu ved jeg, at det er en hun. Jeg kan ikke se, hvordan jeg skal placere en sandkasse i akvariet. På den anden side giver jeg hende små stykker hjerne, som hun elsker, men pas på fingrene, hun er blevet værre end en krokodille, haha, ellers er det pellets.... [email protected]